vineri, 25 iunie 2010

Citate misto :X

M-am gandit sa impartasesc cu voi niste citate la care nu m-am putut abtine din ras.Este din cartea "Sunt aiurita si se ia!" de Caprice Crane .Distractie placuta muahaha!!!=))

"Pe drum spre Santo Pietro , am stat amandoi pe bancheta din spate a Chervolet-ului Camaro al tatii.Iubita tatii , Sandra , statea in fata cu pletele ei blonde si bretonul prea lung si ravasit , iar eu nu ma mai puteam gandi decat la painicile cu usturoi pe care le vom manca la restaurant.Nu-l vedeam prea des pe taica-miu.Cred sa se poate spune ca painica aia cu usturoi mi-era mai familiara decat el.
Deci stateam acolo , eu visand la painica , Pete incercand sa-mi atraga atentia.Si tot drumul am incercat sa-mi ating nasul cu limba.
-Ti-o arat daca mi-o arati si tu , a spus Pete.
Am dat din umeri si am scos limba la el.
-Nu vrei ? a intrebat.
-Pai ti-am aratat-o!am spus, scotand iar limba, de data asta cascand si ochii in acelasi timp.
-Nu asta , a zis el.
Apoi s-a uitat in jos si si-a tras fermoarul.
-Nu cred ca vreau , am spus , uitandu-ma pe geam si intrebandu-ma cat mai este pana la Santo Pietro.
-Nu vrei totusi sa ti-o arat pe a mea ? s-a oferit el.
-Bine , am zis eu uitandu-ma pe geam si urmarind cum tata negociaza virajele si curbele canionului.
Fara sa stea pe ganduri , Pete si-a desfacut fermoarul si si-a scos puta afara , fara macar sa se deranjeze sa descafa nasturele.A scos-o pur si simplu.Era subtire.Parca era un degetel ratacit."


"Nu sunt genul care-si face liste.Nu sunt din cale-afar de organizata.Nu sunt ceea ce unii ar numi “constipate”.Si sigur nu sunt genul care face ghilimele in aer cu degetele cand zice “constipate”.Acestea fiind spuse , am facut doua liste la viata mea , care dau o idée despre cum sunt eu.Nu cine stie ce , dar macar un pic.Una e cu “Oamenii pe care-i urasc”.Cealalta e cu “Oamenii care n-au ce cauta la inmormantarea mea”."


"Marco e un debarasator .(…)Acum cateva saptamani a venit la servici numai zambet si le-a povestit tuturor cum a cunoscut o femeie in weekend intr-o discoteca de la el din cartier.Sa lasam la o parte faptul ca inca foloseste cuvantul discoteca in secolul XXI.
-Era frumoasa.Si spunea ca vrea sa faca sex cu mine.Asa ca luat-o acasa si mi-a facut sex oral.
Gramatica lui mai trebuia cizelata , dar merge la cursuri de limba in fiecare duminica si vorbeste din ce in ce mai corect.
-Apoi…cand i-am dat jos chilotii….are penis !!!spune el , razand de trasnaia asta.
Noi suntem toti socati si ne intrebam daca nu cumva tocmai a vazut “The Crying Game”pentru prima data.Dar nu.Din pacate,pentru el,pe asta l-a ratat.
-Si ce ai facut?intrebam toti deodata.
-Ce credeti ca am facut ?I-am spus sa se duca acasa !"

"Azi m-am intors acasa.Abia cand sa rasucesc cheia in broasca mi-am amintit ca nu mai e casa mea.Asa ca am plecat , iar cand ma indreptam de ceea ce a fost candva blocul meu , imi suna mobilul.Am raspuns.
-Stiam ca o sa te razgandesti, a spus Sarah.Tocmai vroiam sa fac un dus , zice ea.Vrei sa ma sapunesti pe spate?
-Buna, spun eu stangaci.La naiba , Sarah…imi pare rau.Nu m-am razgandiit.Sunt obosit.Vin dupa un zbor lung si plictisitor.Am venit aici din reflex.
-Te bag in ma-ta , atunci.O sa schimb yalele.
Inchide telefonul , tranteste fereastra si apoi imi arata ambele degete mijlocii.Eu ii fac cu mana a pa , simtindu-ma foarte , foarte bine in ceea ce priveste despartirea , si o iau inapoi spre metrou."



"Si , dintr-un motiv cunoscut doar de Dumnezeu si de calaii din camerele de tortura din toata lumea in minte imi suna Unchained Melody de Righteous Brothers.O melodie distrusa - la fel ca arta olaritului – pentru o generatie intreaga din cauza filmului Ghost .Film pe care am fost obligat sa-l urmaresc pentru a mia oara – ati ghicit – Sarah . “Oh ……..my love…….my draling…..I’ve been hungered……….for….your touch….”.Urmatorul vers al cantecului e despre cum timpul trece “atat de incet”.Poate n-ar trece atat de incet daca ar ……..spune…….dracu’….versul…..mai…….repede."


"Intre timp il zaresc pe Bruce afara , topaind in sus si in jos ca un nebun.Bate in geam cu furie , facandu-mi semn sa ma duc la el.Ma duc la geam , si arata spre o femeie care se indeparteaza repede pe trotuar , iar el urla la mine sa ma duc acolo.Asa ca ma duc.
-Prinde-o pe femeia aia !urla el , aratand spre femeie.
Eu ma uit spre ea.
-De ce ?
-Fiindca tocmai a furat toata hartia igienica de la baie si s-a cacat pe tot colacul si pe jos !
-Asta e dezgustator!spun eu.
-Prinde-o!tipa el , dand agitate din mana in directia femeii , de parca i s-ar fi rupt din umar.
-De ce ?Ce vrei sa fac cu ea ?
-Ia inapoi hartia igienica!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu