duminică, 13 iunie 2010

Cate un pic in fiecare


Si treci usor prin zbor .. in jurul meu , esti mereu in prezenta mea .Imi pui zambetul pe buze .. usor ,usor ma faci sa inteleg ce reprezinti cu adevarat .Esti ceva aproape indescifrabil , au avut altii dreptate ca esti foarte cunoscuta insa putini au ajuns sa te cunoasca.Se pare ca mi-ai permis sa te tin de mana si sa privesc alaturi de tine inainte.
Intradevar esti la fel de dureroasa pe cat de buna esti , ma faci sa ma joc cu focul , si uneori iese urat , dar sti mereu sa alini ranile.Nu inteleg de ce unora le atat de teama de tine , sau pur si simplu nu te cunosc ? Sau nu vor sa te cunoasca ?
Si cu toate astea stam acum si privim la apusul Soarelui , si te simt in fiecare gand frumos al meu .Mereu imi sarezi viata , esti minunata !
Te-as putea regasi in fiecare picatura de apa , in fiecare apus de soare , in fiecare adiere rece de vant intr-o zi torida de vara .Te pot descrie ca fiind mereu cel mai asteptat lucru in fiecare situatie
Te invidiez .. starnesti atata bucurie printre ceilalti , dar te urasc pentru ranile ce le faci ! Dar totusi fara tine , parca nu ar mai fi la fel.
Ce s-ar intampla daca nu ar mai exista sarea si piperul ? Adica daca nu ar mai exista durerea .. fericirea nu ar mai fi atat de frumoasa .. ba chiar ar deveni plictisitoare.Hmm .. este totusi bizar cum iti faci prezenta in fiecare din noi.
Cred ca ma simt mandra ca te-am cunoscut in toate formele tale ! Si consider ca meriti cu adevarat sa ti se suna pe nume , si ca reprezinti frumusetea lucrurilor de pe Pamant .. IUBIREA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu