sâmbătă, 24 aprilie 2010

De ce ?

Ma intreb cateodata de ce ne nastem , de ce traim , de ce unii suntem buni la suflet iar altii nu stiu decat sa ne faca sa suferim.De multe ori mi se invart aceste randuri in cap si stau si ma pierd uitandu-ma la cerul senin de primavara si incetul cu incetul incep sa visez la o viata mai buna , mai fericita , mai plina de iubirea ta ....
Zilele trec nenumarate .. viata se scurge .. merge inainte fara sa ne intrebe daca putem opri timpul pentru a retrai ziua de ieri.Oare de ce ziua nu e noapte si caldura zilei nu e la fel ca al noptii .. de ce mereu trebuie sa ma trezesc cu aceeasi placa stricata de care incerc sa scap , care urla inauntrul meu incercand sa iasa , iar apoi se stinge usor ramanand doar liniste profunda si durere in urma sa ..
Cred ca timpul imi va raspunde la toate nedumeririle mele , la toate motiviele suferintelor si a bucuriilor mele , dar pana atunci ma voi chinui sa imi fac carare prin multimea semnelor de intrebare care imi apar in cale .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu