duminică, 16 mai 2010

AVATAR

Am vizionat si eu insfarsit filmu Avatar.Auzeam de el peste tot si mi-a starnit intr-un final curiozitatea de a vedea cu ochii mei.Vreau sa spun ca mi-a placut la nebunie .Filmul arata cel mai bine cat de egoisti pot fi oamenii cand e vorba de obtinerea unor hartii ... folosuri materiale , bani .Ca nimic nu le poate sta in cale , nici macar mediul inconjurator , natura , care este cel mai frumos lucru .Cea mai pura realitate.Din dragostea lui Jack pentru Neytiri am aflat ca iubirea iti da putere sa lupti in viata si ca totul merge mai departe chiar daca cei dragi ne sunt uati de langa noi. In ciuda faptuli ca multi critica acest film eu consider ca merita vizionat si ca cei ce l-au realizat au fost inspirati si ca a meritat fiecare ban investit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu